pátek 27. února 2015

PROJECT LIFE - Year 2015 Week eight


Barvy pro tento týden jsem opět ladila velmi jednoduše. Nejsem totiž fanoušek až moc barevných stránek. Barvu mi pomohla vybrat také fotka jídla, na které jsem docela pyšná! :)
Colors for this week are simple again. I am not fan of too much colors on the page. I chose color based on photo of food I have made.


Opět jsem použila moje oblíbená písmena od Simple Stories, enamelky od Jubilee a dokonce jsem zakomponovala kus scrapbook papíru.
I used my favorite letters from Simple Stories, enamels from Jubille and I even composed some scrapbook paper.

 
 



Použité produkty / Used products

  • Becky Higgins Midnight edition
  • Becky Higgins Kiwi edition
  • Becky Higgins page protectors Design A
  • Simple Strories / DIY / Letters
  • Jubilee Tangerine Mixed Bag Cardstock Die-Cuts
  • Jubilee Wild Berry Adhesive Enamel Dots
  • Scrapbook paper American Crafts / At Plus One / Tandem

Žádné komentáře:

Okomentovat