neděle 12. dubna 2015

PROJECT LIFE - Year 2015 Week thirteen


Opět jsem chtěla světlou a takovou minimalistickou stránku do svého PL alba. Bohužel nebylo ani moc fotek tohoto týdne, proto jsem dala více prostoru jurnalingu.

I wanted clean and minimalist page to my PL album. Unfortunetly there were only few photos, so I wrote little bit more jurnalig.


Tentokrát jsem měla jasno jakou kartičku chci použít na úvodní kartičku a také jaké písmena použiji, jelikož jsem mám v zásobě spoustu ještě nového a nevyzkoušeného materiálu.

This time I knew, what card and letters I want to use, at the beginning of assembling my PL, because I still have new and untried material.





Použité produkty / Used products
  • Becky Higgins page protectors Design A
  • Becky Higgins Favorithe things edition
  • Becky Higgins mixed cards
  • Amy Tangerine Stitched Transparent Alpha Sticker Book 
  • MY MIND´S EYE - Adhesive Enamel Dots - Record It! ALL THINGS CHALK

Žádné komentáře:

Okomentovat