pátek 8. května 2015

PROJECT LIFE - Year 2015 Week sixteen


Jak jsem psala v předchozím článku, tak jsem v neděli stihla dvě stránky. Dnes vám chci ukázat stránku pro týden 16. Tento týden byl pro mě opět klíčový - pořídila jsem si nový počítač. O něm jste si mohli přečíst v tomto článku o mé aktualizaci organizace.

As I wrote in previous post, on sunday I made two pages. Today I want to show you page for week 16. This week was important - I bought new computer.


Nedávno jsem si koupila kruhovou řezačku a tak jsem ji chtěla vyzkoušet. Je to docela výzva s ní pracovat, ale doufám, že se to časem naučím. Titulní kartička má vyřízlý prostředek a je vyplněna proužky nastříhaného papíru.

Recently I bought new circle trimmer and I wanted to try it. It's kinda challenge for me, but I hope to learn work with it. Title card has cutted circle and filled with cutted paper stripes.





Použité produkty / Used products
  • Becky Higgins page protectors Design A
  • Becky Higgins Desktop edition
  • Becky Higgins Favorite things Die cuts
  • Dear Lizzy - Serendipity paper pad
  • Simple Stories - Daily grind - Hello new day scrapbook paper
  • Simple Stories / DIY transparent
  • Simple Strories / DIY / Letters
  • JILLIBEAN SOUP - Alphabeans Large Cardstock Stickers - APPLE GREEN
  • TIM HOLTZ - Idea-Ology - adhesive letters

Žádné komentáře:

Okomentovat