pátek 3. července 2015

PROJECT LIFE - Year 2015 Week twentytwo



Jak jsem psala v minulém článku, u Charlotty jsem stihla nalepit dva týdny a tohle je ten druhý. Hodně jsem se inspirovala její stránkou (touto), protože se mi moc libí kombinace barev. Se stránkou jsem velmi spokojená, konečně se mi povedlo něco opravdu jednoduchého, čistého a jemného.


Dřevěných výseků mám po krabičkách celkem dost a tak jsem se rozhodla zásoby trochu "provětrat", abych udělala místo novým věcem. Navíc jsem poprvé použila svoje samolepky písmen v zelené barvě. Také jsem použila svou kolekci kartiček "Minimalismus" a puntíková je z kolekce "Ahoj jaro!".






Použité produkty / Used products
  • Becky Higgins page protectors Design A
  • VKS - Minimalism edition
  • VKS - Ahoj jaro! edition (cards)
  • VKS - Ahoj jaro! edition (letter stickers)
  • Studio Calico gold hearts and cameras
  • Jubilee Wild Berry Adhesive Enamel Dots
  • Wycinanka wood cuts

Žádné komentáře:

Okomentovat