pondělí 11. ledna 2016

PROJECT LIFE - Year 2015 Week thirtyfive


Konečně se mi pod dlouhé době povedla udělat stránka "Clean and simple". V tomhle týdnu jsem si za pomoci mého přítele přestěhovala a přetvořila pracovní kout do obýváku. Také ráda do svého PL přidávám recepty (byť velmi zjednodušené). Tentokrát to byl recept na mé oblíbené pečené kuře.






Použité produkty / Used products
  • Becky Higgins page protector - Design A
  • Becky Higgins Everyday edition
  • Becky Higgins Open book edition
  • Simple Stories Carpe Diem stickers
  • Papermania glitter dots
  • Becky Higgins Gold Value kit with chipboards
  • TIM HOLTZ - Idea-Ology - adhesive letters
  • Rise & Shine Epoxy Stickers

4 komentáře:

  1. ta je krásná, Baru ... titulní kartička je TOP a hlavně, já od tebe jiné než CandS neznám :))

    OdpovědětVymazat
  2. Dlouho jsem se těšila, až přidáš další příspěvek a dočkala jsem se ! Stránka na mě působí skvěle, čistá a barevná a veselá, jen tak dál!
    Žanet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Žanet! Následujících pár dní bude příspěvek každý den :) Dohnala jsem maličko skluz a konečně stránky dofotila.

      Vymazat