neděle 25. září 2016

PROJECT LIFE - Year 2016 Week Seven + Process video


Ačkoliv to tak na první pohled nevypadá, toto je jedna zamilovaná únorová stránka, která mi trvala opravdu jen chvilku.


Na červnovém klubu jsem si s Alenkou vyměnily kolekce Currently a September Skies. Currently jste mohly vidět minule a tak teď na řadu September Skies. Jelikož jsme si vyměnily pouze malé kartičky, na velké kapsy jsem použila paper pad. Na úvodní kartičku jsem chtěla použít velké chipboardová písmena, ale zjistila jsem, že mi chybí písmeno "k", tak jsem označení týdne nakonec napsala popisovačem. Kartičku jsem dozdobila srdíčky z velumu a srdíčkovou enamelkou. Jurnaling jsem opět napsala na počítači. Duhovou kartičku jsem ozdobila dýhovým pinem a samolepící abecedou. K fotce tulipánů jsem přidala štítek ze sady Currently a srdíčkovou enamelku. 





... a tady je video, jak stránka vznikala.


Použité produkty / Used products
  • Becky Higgins Page Protector Design A
  • Becky Higgins September Skies edition
  • Studio Calico Baxter Hearts Vellum Die-Cuts
  • Amy Tangerine Finders Keepers Enamel Hearts
  • Studio Calico Punctuation Laser-Cut Wood Veneer
  • Elle's Studio White letter stickers

Žádné komentáře:

Okomentovat